Pages

16 October 2011



Өнгөрсөн 10-р сарын 15-16 өдрүүдэд БНСУ-ын Үндэсний Их Театрт монголын хөгжмийн зохиолч Пүрэвдоржийн Ганбат / хөгжмийн зохиолчдын эвлэлийн гишүүн /-ын цөөхүүл хөгжимд зориулсан зохиол амжилттай тоглогдлоо. Азийн хөгжмийн ансамбел / Asian Music Ensemble / нэртэй Вьет-нам, Монгол, Солонгосын үндэсний хөгмийн хамтлаг БНСУ-д 2010 онд байгуулагдсан ба “21-р зуун Солонгосын Хөгжим” төслийн хүрээнд энэхүү тоглолт явагдлаа. Солонгосын залуу зургаан хөгжмийн зохиолчдын бүтээлүүд дундаас П.Ганбатын маань “ТАЛЫН ДУУ” зохиол нь Монгол хэмээх нэрийг тодотгох гайхамшигт бүтээл болж чадсанаараа үзэгчдийн талархалыг зүй ёсоор хүлээлээ.

БНСУ-ын Засгийн газрын хөтөлбөрийн дагуу хэрэгжиж буй Дэлхийн Үндэсний Театруудын Фестивал – 2011 ажиллагааны нэг хэсэг болох “ТАЛ НУТГИЙН ЗЭРЭГЛЭЭ” шинэ үеийн хөгмийн зохиолуудын танилцуулганд

“ТАЛЫН ДУУ” Пүрэвдоржийн ГАНБАТ. / Монгол Улс /

Сэвшин үлээх салхи нь хүртэл домог хууч хүүрнэх тал нутгийн хүвүүн билээ би. Хараа цуцам гайхамшигт эх орон минь миний зүрх сэтгэлд хадаатай. Би энэ л газар нутгийн нэгээхэн хэсэг хэлтэрхий. Гэхдээ одоо миний зүрх сэтгэл минь цөлжилтөнд автан харангатан хатингиршиж хагарч үйрч байна. Шувууны сүүдэр ч тусахаа больсон миний нутаг эрдэнэс хайсан хайгуулчдын өлмийд талхилагдаж байна. Энэ миний тал нутгийн дуу эрх чөлөө, амьд байгалийн дуу хоолой...

хэмээн зохиолчийн сэтгэлийн үгийг нь ч хэвлэжээ.

0 comments: